About

binatang sungguh, baru aku perasan yang aku ini faker hanya dalam ertikata lain poser. Mesti ramai yang mencaruti aku dedepan aku tu memang la jarang api belakang sapa tahu?

bila selak balik semalam, bulan lepas, dan risalah-risalah dulu, semua aku rasa sampah.

tAPI sampah-sampah pun aku yang buat,
semua macam tak ada ruh tak ada zat,
macam mana dah penat dah klu memang cam nie je bakat memang da tak leh push dah, botox pon dah disuntik dan perlukan rawatan susulan tapi apa hasilnya…

dah macam kayu nangka yang dihayutkan ombak tsunami,
entah mana akan terdamparnya….

sepi
AKU si-jiwa kosong

 

~ini juga adalah papan tanda [yang entah keberapa]

Leave a Reply

